Contact

ICT-support

Helpdesk Headset

Fast facts

  • Op ITIL gebaseerd
  • Servicedesk is aanspreekpunt
  • Wij bewaken de voortgang
  • Communicatie staat voorop

Klanten van XIXO kunnen gebruikmaken van onze Servicedesk. Dit team bestaat uit goed opgeleide en gecertificeerde medewerkers die een breed spectrum aan taken verrichten. Niet alleen zijn zij een luisterend oor voor de organisatie, ook plannen zij het beheer, het onderhoud en het oplossen van storingen.

XIXO maakt gebruik van een op ITIL gebaseerd servicedeskpakket. Dat betekent dat de Servicedesk geen aparte afdeling is, maar op de achtergrond voortdurend verschillende lopende processen ondersteunt. Voor onze klanten is de Servicedesk het centrale aanspreekpunt; het is de plaats voor registratie, bewaking en afhandeling van serviceaanvragen en incidenten. Wij verdelen alle berichten die binnenkomen in vier types: incident, service request, change en klacht. Zo kunnen we sneller schakelen. Elke melding wordt door ons geanalyseerd en vastgelegd in het registratiesysteem.

Wat gebeurt er met je vraag of klacht?

Binnen ons systeem wordt alle relevante informatie met betrekking tot jouw netwerkomgeving vastgelegd. Een call wordt toegewezen aan een XIXO-medewerker. Elke call en de benodigde oplostijd wordt door ons nauwgezet gevolgd. Wij zorgen ervoor dat de afspraken die gemaakt zijn ook worden nagekomen. Omdat alle acties van alle XIXO-medewerkers worden vastgelegd in ons systeem, kunnen we je precies vertellen welke werkzaamheden zijn uitgevoerd, of er nog klussen open staan en wat de beste vervolgstappen zijn. Dit garandeert een vlotte en correcte afhandeling van je vraag.

Bij XIXO hebben we de communicatie met de klant hoog in het vaandel staan. Voorop staat dat je probleem wordt opgelost en je zorgen worden weggenomen. Voordat we in actie komen, luisteren we daarom zorgvuldig naar wat je ons te vertellen hebt. En we doen er dan ook alles aan om jou als klant iedere dag te informeren over de voortgang en aan te geven wat je kunt en mag verwachten.

De Servicedesk is op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.30 via telefoonnummer 030 – 72 10 620. Wil je voor storingen XIXO ook buiten de kantoortijden bereiken, dan kan dit binnen een responsgarantieovereenkomst geregeld worden.

Zet onze ICT-diensten in

Wil je weten wat onze ICT-diensten voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem contact op met XIXO voor een vrijblijvend gesprek. Bel ons via 030-72 10 625 of stuur jouw vraag naar info@xixo.nl.